Söndag..

Igår när vi hade vaknat och gjort oss iordning så gick jag och barnen till pappa och tog en kaffe sen handlade vi lite på vägen hem. och så var vi ute och lekte innan vi gick in och åt mat. Andreas vaknade kl två. Eddie sov två till fyra. Sen så lekte vi lite Andreas gick till jobbet strax innan kl åtta och då nattade jag Eddie det har gårr bättre och bättre för varje kväll. Igår så läste vi saga 3 böcker sen släcker han lampan själv, då går jag ut och säger natt natt älskar dig sov så gott!! Han ropar efter mig några gånger men nu behöver jag inte gå in till han utan det räcker att jag säger  att jag är här sov så gott nu och så blir han tyst igen.. Sen tittade jag lite på tv innan jag och Cajsa la oss kl elva.. Cajsa har somnat tidigast 22.30 sedan hon föddes med några undantag kl nio..


Idag så vaknade Eddie kl sju och hade bajsat så det var bara till att gå upp.  Cajsa sov middag 10.30 till 12.30 så då var jag och Eddie ute och lekte i snön över en timme..  När vi kom in så gjorde jag fläskpannkaka och så åt vi.. Andreas kom upp kl tre idag kl Fem toh jag en långpromenad med Sara och nu är Andreas ute och går han tog med sig Eddie så jag skulle få en lugn stund och vila lite för Eddie har varit över jävlig hela eftermiddagen...

Då var/är det måndag imorgon igen...
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0