Tisdag 31:januari

Idag ringde jag och bokade klipptid fick på torsdag kl 13.00 i stan. Vet bara inte hur jag vill göra? Några förslag på hur jag ska klippa mig?? Ska även färga ögonbryn+ noppra de och färga ögonfransarna.. Sen ska jag till Forex och växla pengar till resan som närmar sig med stormsteg. Så jag och Cajsa ska ha en egen heldag på stan. Eddie får vara hemma med Andreas.

Imorgon har vi bestämt att vi ska ut i skogen och grilla korv och åka pulka. Mys pys ska det bli..

Idag så vaknade Eddie kl 06.20 sen var vi på öppna när vi kom hem så åt vi som vanligt. Andreas gick till jobbet. Petra och barnen kom hit fikade och lekte till kl 16.00 då gick vi till Sara och Oliver och gick till pulka backen sen hem till de och lekte. Eddie somnade i soffan strax innan kl 19.00 då han inte sovit någon middag idag heller..
Så nu ska jag och Cajsa ha soff mys som igår..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0