ammning

Nu har jag inte ammat Cajsa på 4 dygn.
Jag slutade att amma henne på dag tid när hon va 7 mån men har ammat henne natte tid tills nu.
Men istället så dricker hon 2 flaskor välling per natt, vet inte om det är så mycket bättre men förhoppningsvis så trappas det väl ner så hon snart kan sova hela nätter utan att äta. Eddie ammade jag exakt 6 månader sen ville han inte ha mer och han har inte varit så intresserad av att äta på nätterna.
 
Cajsa har sovit mycket idag.
först 9-9.40
sen 11.30-12.30
kl 15 när jag tog upp henne i min famn så tyckte jag att hon känndes lite varm och hon somnade på en gång så då gick jag upp och la oss i sängen vi sov till 17. Hon va fortfarande varm när vi vaknade så tog tempen på henne. 37.6 så inte riktigt feber..
Sen somnade hon igen kl 18 trodde det va för natten men icka kl 19 vaknar hon igen och är jätte pigg och glad. Få se när jag får henne i säng nu..
Eddie har inte sovit någon middag idag så han somnade gott kl 18..
 
 
Idag så har vi varit i lekparken i Öggestorp med Sara och Oliver vi hade med oss fika och mummsade på sen så åkte vi till ridhusloppisen.
 
När vi kom hem igen så beställde vi pizza när Andreas hade vaknat.
Jag har nu tittat på en film som hette prime time. Den va bra. Börjar allt att bli lite trött få se om Cajsa och jag kryper ner snart..
 
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0