Cajsa har fortfarande feber.

Ja inatt har det varit jätte jobbigt hennes temp har legat på runt 40grader och hon har skrikigt och varit jätte varm.
Kl 03.00 kom Eddie in till oss och kröp ner men han va ju vaken när Cajsa skrek hela tiden så han har nog inte sovit så mycket heller. 6.30 givk jag upp med Cajsa och gav henne en flska välling vi somnade i soffan och kl 07.40 kom Eddie ner så jag fick sova en timme i soffan iallafall men är super trött nu när jag knappt har sovit på 2 dygn.
Vi har precis varit och lämnat av Eddie hos sin kusin Filippa på hennes 4 års barnkalas. Ska hämta hem han kl 13.00 så jag ska försöka få Cajsa till att sova lite snart så kanske jag kan få en timmes sömn till.
 
 
Min fina tjej när hon är pigg och glad.
 
 
Så här fin nva Eddie när han skulle iväg på kalas.
 
 
Eddie har blivit en riktig häst kille redan ridit 4 gånger i år!!
 
 
Idag så bara öser regnet ner..
Tänk att i onsdags hade vi en så här härlig sommardag vid sjön, mer av det tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0