Feber fri

Ja idag så har Cajsa varit feber fri men tempen har legat på strax under 38 så lite höjd har den varit.
 
Imorgon bär det iväg till Finnerödja och barnens farmor och farfar.
Där vi ska stanna ett par dagar.
Få se vad vi hittar på för något om dagarna beror ju helt och hålet på vad det är för väder..
Men hoppas på fint så man kan sola och bada lite.
 
På fredag kl 13.00 har jag och Andreas bokat tatuerings tid hos Stanley i Kumla. Så det lär ju ta ett par timmar..
Har nu bestämt mig för vad jag ska göra. Ska ju fortsätta på min helv sleeve så den blir klar någon gång.
Cajsas namn ska ju på plats.
Så blir det lite diamanter på insidan av armen.( Med krona, hjärta , vingar och lite blommor.)
En fågel ska jag göra med.
Och så blir det lite jordgubbar och annat gott och smått.
Höll ju på att glömma en rosa stjärna ska jag ha runt armbågen. Det ni!!
 
Andreas ska köra ena under armen med lite döskalle motiv!
 
Nee nu ska jag fortsätta packa och plocka fram allt som ska med imon..
 
P&K
 
 
Har målat mina naglar så tjusigt.
 
 
Cajsa kan dricka vällingen själv.
 
 
Sötnöt.
 
 
Beställde kläder till barnen för ett tag sedan på Blingo.se just nu har de 70% på kläderna så passa på de är så fina och i bra kvalite.
När jag beställde så va det 60% men fraktfritt så 100 kr plagget blev det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0