Fredagen den 6:Juli

I tisdags så kom sommaren .
Vi fikade hos Susanne hon fick present och alla barnen.
Sen åkte vi till T-sjön och badade på kvällen.
I onsdags va det så varmt och riktig sommar ute. UNDERBART!!
Vi grävde upp alla stubbar på baksidan från körsbärsträden.
När vi hämtar Eddie så åkte vi till T.sjön och badade och fikade sen hem en liten stund, men sen kände vi för att bada igen och då åkte vi till mamma och pappa  och badade,
Jag hade bränt hela min rygg såg jag på kvällen. Aj ajaja.
 
Igår så målade jag hela altanen invändigt. Har en bräda kvar att måla sen så är det klart!!
På kvällen så åkte vi till mamma och pappa och badade igen! och fikade.
 
Nu har Eddie 3 veckors semester från dagmamman.
I helgen jobbar Andreas natt och Eddie ska gå på sitt första barnkalas hos kusinen Filippa.
Annars är det inget inplanerat i helgen.
 
Rishusloppisen har ju öpnat här i Tenhult så där har vi gjort några besök och lämnat in en hel del grejer.
Alla pengar vi får för de sålda grejerna ska gå till våran Spanien resa.
Försöker sälja våran syskon vagn men det verkar inte vara något intresse för den.
Får sätta ut en annons på BLOCKET.
 
Idag är det redan 18 grader ute men ingen sol. Vi ska träffa Sara och Oliver vi funderar på att åka till Öggestorp och leka i deras lekpark och sen ta en fika på fiket på vägen hem!!
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0