jobbig natt

Cajsa somnade kl 21 igår när jag la mig strax innan 22 så ville hon upp till mig i min säng hon va varm som en kamin och har varit hela natten, hon har jämrat sig, druckigt lite vatten, lite välling vaknat och sovit om vartannat så det har inte blivit mycket sömn för hennes eller min del inatt. Andreas kom isäng innan kl 7.30 så det va snabba ryck för han i morse. Men när han kommer upp i eftermiddag är det min tur att få sova några timmar. Dagens andra kopp kaffe ligger redn i magen och jag är så trött.
Cajsas temp ligger på strax under 38 grader men hon är varm och glansig i ögonen undra om det är hennes tänder som spökar hon har 2 st på gång i överkäken och så har hon inte riktigt viljat äta de senaste dagarna mer än välling och rån..
6.20 vaknade Eddie imorse så då gav vi upp och gick upp.
Vet inte vad vi ska hitta på idag men det blir väl till att hålla sig inne så inte skruttan blir mer dålig..
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0