Måndag den 23:e Juli.

Idag gick hela familjen upp kl 07.00
Kl 08 & 10 hjälpte jag pappa med att hyra ut bussar.
Kl 11 åkte vi till ridhusloppisen en sväng sen åt vi mat Eddie va ute och lekte med grannens barnbarn.
Sedan cyklade Andreas med Eddie till minizoo och tittade på djuren. Jag passade på att städa badrummet, städa upp i köket och bytte gardiner i köket under tiden.
När de va hemma igen så tog jag med mig Eddie ut på stigen och plockade blåbär.
Eddie somnade kl 17.30 i soffan men väckte han för en stund sedan borstade hans tänder tog på han sin pyjamas och tvingade han till att kissa. Sen fick han sin välling i sängen så nu sover han gott.. Cajsa somnade 16.40 lite för tidigt för natten och lite för sent för att sova middag så när jag hade lagt Eddie väckte jag Cajsa så nu har hon fått bada och fått på sig pyjamasen. Jag har precis tagit ut en blåbärs paj från ugnen så när Andreas kommer hem från sin springtur ska vi mysa till en film.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0