tråk..

Vilken tråkig helg..
Igår så regnade det och åskade från och till hela dagen..
Jag och barnen va hos Adreas och käkade lite sen plockade vi blåbär och bakade muffins.
Vi hann oxå titta på en film mitt på dagen (när det inte åskade)..
kl 19.30 va jag så sur och orkade inte med mer kl 19.40 låg jag med barnen i vran säng och sov med de!!
Cajsa behagade att vakna redan kl 05.40 igår och kl 05.45 idag så det va tur att jag la mig i tid igår så man har varit lite piggare idag.
sara och oliver va här på förmiddagen en sväng sen så åkte vi till Andreas efter det hem till pappa han tvättade min bil, så när vi va hemma igen så städade jag hela invändigt plockade ut bilstolarna och satte på en extra klädsel under för att skydda lite. När jag va klar så kom regnet.. Eddie somnade redan kl 17.00 undrar om det är för natten för det går inte att väcka han. Men Cajsa väckte ju han i morse med så han va ju trött..
 
Nej nu blir det nog en film i soffan..
 
 
Eddie han har badat både igår och idag!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0