Vecka 29

Måndag hårförlägning.
 
Tisdag hälsa på hos min jobbar kompis Catharina och hennes söta tjejer Bella 7 år och Kelly 7 månader.
 
 
Kelly och Cajsa fikar.
 
Sen på kvällen hängde jag med min mamma till hennes kompis katarina på lite vin/tjej kväll.
 
 
Ett glas vin på en solig balkong va inte fel. Vi skrattade och hade det riktigt kul!
 
Onsdag kl 11.00 va bilen packad och vi begav oss till Karlskrona.
Vi va framme kl 15.00 ca fick stanna och blås på vägen (har nog aldrig varit så nervös då vi hade våran vin kväll dagen före, men det gick bra) Jippi!!
Ca en timme efter så dök mamma och pappa upp vi grillade gick en sväng till havet och åt jordgubbar till kvälls mat.
 
Grillmästaren
 
Torsdag. Då tog vi med oss mamma in till Karlskrona centrum för lite shoppinbg och fika.
På efter middagen så kom min bror Niklas med familj och husvagn och lite senare kom min andra bror Tobias med flickvän.
Det va Tobias 26 årsdag så han stog för mat och tårta vi satt ute och myste på kvällen.
 
 
Grattis Tobbe.
 
Fredag då blev det att vi åkte runt lite på öa, sen blev det sol på altanen och bad i poolen för barnen. Andreas va den ända som vågade p sig ett dopp i havet.
 
 
Kvälls mys vid havet.
 
Lördag då åkte vi till Lyckeby och Amiralen sedan vidare till Jämjö på ett stort loppis. Gjorde lite fynd.
Sen blev det sill och potatis till middag.
 
 
Syskonen myser i vagnen.
 
 
Söndag då va bilen packad och klar kl 10.00 och vi va hemma runt 15.00 så vi har haft en fullspäckad vecka.
Har även hunnit med att få ett getingstick under överläppen när jag drack ur en burk,
tagit mig 2 st morgon springrunda vid havet, plockat hallon, mm
 
 
Ja nu får vi se vad denna vecka har att erbjuda.
 
P&K
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ni verkar ha haft de mysigt o hunnit med en hel del :)

Svar: Ja det har vi!
Oxov

2012-07-23 @ 12:10:56
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0