Vilka underbara sommar dagar!

Så underbart att solen äntligen har hitat hit!
Man blir så glad och full av energi.
Andreas har snickrat färdigt altanen och jag har grundmålat hela utvändigt och den är nu färdig målad invändigt.
Jag har ju även målar garagedörrarna 3 gånger nu så de är vita och fina.
Har även planterat 2 blommor som nu står och pryder garage väggen.
Vi har även plockat lite blåbär och gjort paj på de.
Åkte till Rusta i onsdags och köpte en ny lite större pool till Eddie om även jag och Andreas kan doppa oss i.
Hade tur det va nämligen halva priset på alla badsaker så 125 kr fick jag ge för den. Eddie bodde istortsett hela dagen i poolen igår!
Vi har även  varit vid sjön och badat.
Nu i helgen jobbar Andreas så idag ska vi träffa sara och Oliver och imon vet jag inte vad vi ska hitta på.
Hoppas på lika fint väder nu ihelgen som det har varit i veckan!
 
Nu lite bilder från veckan.
 
p&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0