En förmiddag på akuten..

Igår så satt Cajsa i lekrummet och pysslade Eddie stog i vardagsrummet och hammrade med sin brio hammare på en sådan leksak som är till. Rätt som det va så skrek Cajsa till och jag gick för att hämta henna. Hon låg p rygg i lekrummet och jag lyfte upp henne och gosade men inget hjälpte jag la henne ner lite på sian och då såg jag hennes panna en jätte bula som såg helt blå/blod fylld ute jag skrek på Andreas och han tyckte vi skulle ringa barn akuten då det såg så otäckt ut. Sagt och gjort de tyckte vi skulle komma in på en gång så de fick titta på henne.
Vi lämnade av Eddie hos sin mormor, (Jag tror att det kan vara som så att det va Eddie som slog hammaren i huvudet på Cajsa, han sa det när vi frågade vad som hänt.)
Läkaren gjorde en riktigt hel genom gång av Cajsa men allt såg bra ut och ingen fara med huvudet så bara till att pusta ut.



En glad tjej med blåmärke och bula i pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0