Full fart hela helgen..

I torsdags så va det familjedaghemmets dag. Vi gick till Konsum torget och tittade på en liten teater och så sjöng barnen. Efter det så tågade vi tillsammans till Bergatrollet där det bjöds på fika innan hemgång.



2 lejon och 1 lamm.

På kvällen firade vi min bror Linus som fyller hela 18 år imorgon..

Kl 10.00 på fredagen så åkte vi till svärföräldrarna i Finnerödja. Väl framme så grillade vi lite korv och va ute hela dagen..



Fika pause i Hjo..

På lördagen så var det dax för barnens kusin Wilma att döpas.
Så kl 13.00 va vi fina och redo att gå in i kyrkan..



Hela familjen + min man Andreas som va fadder.



Sen efter så bjöds det på fika. Super goda tårtor och kakor. Så där rök min LCHF diet..



Cajsa och Wilma leker inne medans Eddie och Ronja va ute och lekte.

Mattias och Ullrika kom till Lasse och Lillemor en sväng igår och åt lite mat med oss innan vi åkte hemåt igen.
Så barnen fick träffas och leka lite.

Båda barnen sov hela vägen hem i bilen igår 2 tim och 15 min. Så när vi hade ätit kvällsmat åkte vi till mamma och badade Filippa va där. Första gången som Cajsa badade i deras pool och hon tyckte om det.
Cajsa somnade runt 21.00 och Eddie somnade med mig i sängen strax efter kl 22.00 helt slut va jag.

Idag så har vi varit på öppna en sväng.
Andreas jobbar efter middag denna vecka. Men efter denna vecka ska han inte jobba någon veckodag förens i oktober. Han ska bara jobba sina 2 helger i månadern.

Imorgon ska jag åka in till stan och få en massa ärenden fixade..

p&k



Min busunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0