Grattis darling!!

Hurra hurra hurra idag blir min käre make hela 33 år!
 
Idag va det uppstigning kl sex för hela familjen.
Andreas fick öppna sina presenter i köket och Eddie hjälpte till.
 
 
Han fick en gasolgrill och cykel ställ.
 
 
Sen så åt vi en god frukost och åkte till stan.Gasoltub till grillen köpte han för det hade jag inte råd med... haha
Vi köpte även en smörgåstårta med oss hem till middag super god från Bernads!
Nu sover killarna middag i soffan. Undra om cajsa vill sova? kanske ska försöka och se så kan vi gå upp och lägga oss i sängen en stund.
Ja det låter skönt..
 
I eftermiddag kommer mamma och pappa hit på lite tårt fika. De ska även vara barnvakt (För första gången åt Cajsa) och Eddie. Jag och Andreas ska nämligen på bio. Har jag inte varit på sedan jag va gravid med Cajsa så ett tag sedan. Första gången som jag och Andreas kommer iväg på något helt själva sedan Cajsa kom till världen!
 
Jag har även bäddat i Cajsas rum för Andreas bror med familj kommer hit imon och stannar några nätter!
Det ska bli trevligt men vi hade ju hoppats på sol!!
 
 
Här ska de nog sova bra.
 
natti natti.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ja där sover vi nog gott, ja synd de vart så träligt väder =/

Svar: Hoppas på sol nu!!
Oxov

2012-06-25 @ 19:54:57
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0