Mattias och ullrikas besök.

Ja på onsdagen så åkte vi ju till High Chaparral som jag skrev om.
På torsdagen så åkte vi till ridhusloppisen, sen vidare på en garage loppis i Öggestorp. eddie fick en massa saker som kläder, grävskopa till sandlådan och en traktor han åkte runt på i trädgården.
När vi va klara där så hoppade Andreas in i M+U bil och åkte med de till stan en sväng.
Jag och barnen ville vara ute i det fina vädret och åkte hem till mamma och käkade mat och va ute i trädgården.Sen kom andreas med M+U och så badade vi lite innan vi åkte hem och gjorde varma mackor på altanen till kvällsmat.
Eddie och Ronja busade och badade i våran lilla pool som vi fyllde upp med varmvatten. Andreas sprutade ner hela mig med vatten slangen och det va KALLT..
Men stackars lilla Wilma hon mådde inget bra på kvällen hon fick feber och spydde flera gånger..
Hon spydde när de la henne och några gånger på fredag morgonen med. Så när våra gäster hade ätit frukost åkte de hem runt 9.30,, Jag sanerade hela köket, badrummet och Cajsas rum som de sov i har tvättat 4 maskiner tvätt med så nu hoppas vi (peppear peppar ta i trä) att vi inte blev smittade hoppas verkligen inte att mina barn blir spysjuka.
Så sjuk som Eddie blev förra sommaren och vi låg inne en natt med dropp vill jag inte göra om.
 
Sen igår så åkte vi och storahandlade. Jag gick spåret med Sara och tjötade lite.
Sen hade vi fredags mys hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0