Midsommardagen fort..

Andreas sov inte så länge han kom upp kl 10.30 så ca 3 timmar blev det men lika bra det så han kan sova ikväll.
Andreas och Eddie cyklade till affären ska köpa lite lördags gotte och så ska vi titta på en film när de kommer hem och MYSA!!
 
Idag när Cajsa sov middag så gick det över 2 timmar och det va ju konstigt tyckte jag så jag gick upp för att se så hon levde. Då satt hon i sängen och lekte så hon hade nog varit vaken en stund men nöjd och glad!
Min lilla skrutta. Som börjar få ett väldigt temprament... Nu har hennes 4:e and dykt upp!!

Kommentarer
Postat av: mamma

inte viste jag att hon samla på änder vi har 2 st i poolen dom kan hon få <3 hi hi

Svar: Ha ha Tand ska det ju stå..
Oxov

2012-06-24 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0