shopping

I tisdags så lämnade jag Eddie på bergatrollet och Cajsa hemma hos Andreas så åkte jag till stan själv. Det har jag inte gjort på några år känns det som...
 
Va på Lidl, Willys, Rusta, Jysk och Biltema.
Köpte mat och blöjor till Cajsa.
Födelsedags presenter till Andreas. (Han fyller år på måndag).
Målar färg till altanen så jag kan måla hela invändigt i helgen/ nästa vecka.
Längtar efter att få städa och göra altanen fin.
På Lidl skulle jag köpa en dubbel luftmadrass med de hade inga förens på onsdagen så det blev inget köpt där..

På eftermiddagen så kom Sara och Oliver hit fikade och lekte lite sen hängde vi med de hem och lekte.
Så strax innan kl sex somnade Eddie för natten.
 
 
Lite lek.
 
I går så va Eddie p¨å bergatrollet igen. Så då passade jag och Andreas på att gräva upp lite stubbar hela 4 st fick vi upp. Och det är något som vi också ska fixa med i helgen/ nästa vecka har 7 STORA stubbar kvar..
När jag hämtade Eddie så hde jag med mig hans cykel och Cajsa i bär selen.
Han blev riktigt glad och stlt att få inviga sin cykel så vi gick till mamma. Vi hann nästan inte mer än komma dit innan han ramlade och slg sig och vi fick åka tll akuten då jag verken ade bil eller vagn med mig så fick pappa skjutsa oss och vara me under tiden. Tack så mycket för hjälpen.
På kvällen kom Lzette och barnen och fikade lite. Eddie somnade 17.15 men jag väckte han efter en halvtimme och då va han vaken till kl 22.00 Cajsa somnade kl 19.15
 
Idag så ska Eddie till Susanne igen. Och kl 10.00 ska jag till tandläkaren och bli 600 kr fattigare...
 
Imorgon är det redan midsommar!
Va ska alla hitta på då?
 
På förmiddagen när Andreas sover ska jag och barnen handla lite midsommarmat och göra en tårta.
Sen när Andreas vaknat ska vi gå till hembygdsgården och dansa runt midsommarstången och köpa lite lotter för att sedan gå hem och grilla, äta och mysa lite innan Andreas börjar att jobba. Han ska jobba kl 18.00-07.00

Så kvällen spenderar jag själv hemma i soffan och titta på en bra film eller något.
 
Enda kortet från midsommar förra året.. Eddie vill inte ha krans på sig..
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0