Vilka länder har ni besökt??

Ja jag satt och funderade lite över vilka länder man har varit i igentligen och kom fram till att det blev några stycken och resor...
 
Danmark! min mamma är dansk så många sommrar och (vintrar) har spenderats där.
Findland. Åkte en kryssning dit när vi va små.
Tyskland. Med mamma och pappa när vi va yngre.
Belgien. Va på festival där en vecka för ca 3-4 år sedan. Riktigt kul!
England. Vi va och hälsade på min bror som bodde i London ett tag.
Polen. En kryssning mitt i vintern.
 
Nu kommer vi till utomlands resorna.
 
Mallorca, Rhodos, Cypern. Då va jag 12-13 och 14 år.
 
Följande länder har jag varit i med min man.
 
Bulgarien 4 gånger
Turkiet 3 gånger
Egypten 2 gånger
Teneriffa
Thailand, aldrig igen gud va sjuka vi blev där...
Indien. Vår bästa resa ever!! Hit ska vi åka igen när barnen har blivit större och klara av en 12 timmar lång flyresa och mins allt därifrån!
Och i September ska vi åka till Spanien för första gången.
Och denna gång blir det ngen charter som vi gjort tidigare utan vi har bara köpt flygstolar och hyrt en lägenhet via Blocket..
 
När vi åker till Spanien blir det redan Eddies 4:e flygresa.
Han var 10 mån i Taihland.
16 mån i Bulgarien.
25 mån i Egypten.
32 mån kommer han att vara i Spanien.
Och detta blir Cajsas 2:a (3:e ) resa hon låg i magen i Bulgarien jag var gravid i vecka 20.
Hon va 3-4 månader i Egypten och kommer att vara 11 mån i Spanien.
De blir beresta våra barn lika bra att de vänjer sig. Haha.
 
Jaja det blev visst ett lång inlägg om lite länder och resor vi gjort!
 
Jag och Eddie i Bulgarien.
 
 
Underbart vatten va det i Tahiland iallafall.
 
 
coolaste killen på stranden i Egypten.
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar: Hej, det var himla synd, men vi vill gärna ha alla ändå annars har vi inga från dopet =/

Svar: Javisst har gjort en mapp på m in dator med lite mer kort ni kan få..
Oxov

2012-06-23 @ 16:48:56
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0