Barnbidrag

Ja på tisdag så kommer det efterlängtade barnbidraget. 2250kr.

Det är en hel del som ska köpas/inhandlas.
Tänkte åka till Willys måste köpa blöjor och storpack välling och så blir det lite mat hamnar kanske runt 1000 lappen.
Och så vill jag köpa ett träningskort så jag och Cajsa kan börja gå på mamma/barn gympan på torsdager 450 kr.
Och så vill jag till Rusta köpa en rulle tapet till. Till Cajsas rum så det blir klart 150 kr.
Eddie behöver överdargs byxor såg att de hade billiga på Kappahl för 150 kr
Eddies räkning för dagmamman gick på 350 kr denna månad så det ska pengarna också räcka till.

1000+450+150+150+350=2100kr

Ja det var barnbidraget för denna månad det..
Tur att det kommer iallfall. Sen så får Andreas lön den 23:e och jag får pengar från F-kassen den 27:e.
Men då ska alla räkningar betalas och lån och försäkringar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0