Eddies inskolning dag 5

Idag så vaknade Eddie kl sex.. suck...

Kl nio hade vi inskolningssamtal med Susannes chef och det gick jätte bra kl 10.00 så lämnade vi Eddie och gick jag och Cajsa hem och Andreas till träningen. Kl 14.00 hämtade jag Eddie han hade varit glad hela tiden och inte frågat efter oss eller sin tutte.. Så skönt att det går bra. Eddie somnade i vagnen på vägen hem jag väckte han kl 15.00 vi har myst med lite godis och film och nu har vi ducshat. Så hoppas att barnen slocknar kl 20.00 ikväll så jag och Andreas kan titta på en film i lugn och ro.. Imorgon så börjar Andreas inte jobba förens kl 12.00 så vi tänkte hinna med kulturhuset och lite loppis på morgonen. Se ifall vi gör några fynd.. Det börjar att krisa i plånboken vi var och pantade lite innan idag fick ihop 400 kr så det va gött.. På söndag ska jag träffa min kära kusin Lizette och fika lite jag bakade ju bullar igår.



Mums mums..



Mina goa ungar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0