Förkyld

Ja igår när jag va med Cajsa på baby massagen (som var sista gången) så kännde jag att jag bara blev mer och mer täppt i näsan och det blev bara värre under dagen. Och dunder huvudvärk (som jag för övrigt haft i en vecka) och lite halsont. Tog feber på kvällen men den visade inget. Natten har varit skitjobbig. Cajsa har också blivit skit förkyld så hon vaknade flera gånger inatt och var ledsen och kunde inte äta eller ligga ner.. Stackaren. Så det var bara till att bulla upp med kuddar och halv sitta med henne. Eddie kom in till oss kl fem så han sov ju nästan hela natten. men Cajsa vaknade kl sex typiskt när Eddie låg och sov så gott jämte mig.. Aja bara till att gå upp....

Idag så har Eddie varit med sin dagmamma och mormor och deras barn i stan de va på en jätte stor lekpark och fikade i solen sen så åt de pizza innan de tog bussen hem igen.  Han hade verkligen haft en toppen dag!!
Men han somnade inte på vägen hem så vi stannade ute och lekte gick in strax innan kl fem och då bröt helvetet loss..


Så sur han blev och skrek och hade för sig. Så kl sex låg han och sov i sin säng efter en flaska välling.
Ska bli spännade och se hur rolig den här natten blir.
Jag satte precis Cajsa i matstolen jämte mig här vid datorn och när jag tittade på henne så sov hon med..
Båda barnen somnade innan kl 18.30 va har hänt?? För mycket frisk luft kanske? haha
Ska väl också ta och gå och lägga mig ifall det inte blir så mycket sömn inatt men det känns lite tidigt än så får väl hålla mig vaken till åtta iallafall.



Så här somnade lilla stumpan idag..



Cajsa gungade ute i solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0