Inskolning

ja denna vecka så började vi att skola in Eddie hos dagmamman Susanne här i Tenhult och det har gått jätte bra.
i måndags så var jag och Andreas med 9-11.30 Andreas gick vid kl 10.00 Eddie pussade och sa hejdå. Vi var inne och lekte hela dagen i går så kom vi kl 9 med och kl 10 gick vi ut och lekte en timme.
Idag så kom vi kl 9 och gick in en liten stund kl 9.30 gick vi ut och jag och Cajsa åkte till hennes massage Eddie han pussade och sa hejdå inga problem att vi åkte iväg. När jag kom tillbaka kl 11 så hade de varit i lekparken och hade precis kommit tillbaka.  Då det hade gått så bra så bestämde vi att han skulle stanna och äta mat så det var bara puss igen och hejdå. Vi möttes vid Kyrkans hus kl 13.30 Eddie hade ätit och lekt som bara den så han somnade gott i vagnen på vägen hem och sov 1 tim och 30 min ute innan jag väckte han.
Så skönt att det har gått så bra. imorgon så är Susanne ledig så då ska vi gå och hälsa på där Eddie ska vara om Susanne är ledig eller sjuk ska vara där 12.30 som först så på förmiddagen ska vi gå till öppna med Sara och Oliver. och på fredag ska vi ha samtal hos Susanne med hennes chef sen så ska Eddie få stanna där hela dagen så får vi se hur det går och nästa vecka med..

hejsan svejsan..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

du får ta o slänga in bilder på rummet ;)

2012-03-08 @ 09:06:46
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0