Knasig dag

ja idag så vaknade både barnen kl 05.20 men vi låg kvar i sängen till kl 06.00 sen gick vi upp. Det slutade med att Cajsa sov middag 8.15-9.00 sen så var Eddie så gnällig att vi stoppade han i säng och han sov 9.30 till kl 11.45 då jag väckte honom. När Eddie sov så passade jag på att baka bullar och Andreas började med maten. Så när Eddie kom upp åt vi och klädde på barnen för kl 12.30 var vi på Bergatrollet och hälsade på. Eddie satte igång och lekte på en gång. Vi var där en timme sedan gick vi till Konsum och handlade lite när vi kom hem så sprang jag en sväng igår så var det så härligt och vårigt att springa och idag så fick man springa i snöblasket.. Tråkigt att snön kom igen..
Andreas åkte till stan 17.30 skulle gå på bio så jag och barnen myste lite med med en film och popcorn. Kl 20.00 nattade jag Eddie han somnade så gott när jag sa att vi skulle gå till Susanne imorgon.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0