Lördag sista Mars..

Idag så klev vi upp kl sex ock åkte till loppiset på kulturhuset. Fick tag i en ståbräda till vagnen. Var nog det enda fyndet.. För Eddie hade sparkat av sig sin ena stövel och vi hittade den inte.. Så typiskt helt nya var de vi gick flera varv och letade och tittade men ingen av oss såg den.. Och vi hittade inga att köpa heller.. Aja får väl åka till Stadium i veckan och köpa nya. För det lär väl behövas ett tag till efter all j--la snö som har kommit igen..
Sedan tog jag med mig mamma bort till bytardagen och där blev det lite fynd gjorde i barnkläder cajsa fick en hel hög och Eddie fick ett par pop jeans fanns inte så mycket kill kläder i hans storlek.



Här kommer det en bild på kläderna. Mamma betalade lite tack så jätte mycket.!!



Cajsa i klänningen. Det stog 9-12 mån i den men den satt bra på henne lite lång kanske men hon kommer att bli super söt i den till sommaren.

Ja Cajsa hon växer så det knakar har bytt ut kläderna i henns garderob storlek 62 åkte ut så nu har hon 68-74.
På hennes 5 månadrs kontroll så vägde hon 7880gram och var 65cm lång.
Om 2 veckor är det dax för 6 mån kontroll ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp tills dess.

När vi kom hem så åt vi mat och satte på en film.



Mina killar somnade så gott i soffan.
Så jag och Cajsa fick titta själva men nu är vi alla vakna.
Få se vad som händer resten av dagen

puss hej

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Söt hon vart :)

2012-04-01 @ 11:20:03
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0