Lördag.

Igår lät jag Eddie vara uppe lite längre men han sov inte längre för det kl 06.00 vaknade han idag. Båda barnen sov hos mig inatt i våran säng. Andreas har börjat kakla i källaren där vår blivande tvättstuga ska bli. Vet inte hur länge han höll på tyckte att jag hörde honom någon gång runt tre inatt. Han sover i källaren så får se när han kommer upp..

Denna  natten har jag fått sova hyfsat. Jag och Eddie la oss 21.20 Cajsa somnade 19.30 vaknade första gången kl 01.00 av ett brak då har Eddie trillat ur sängen. vaknar sedan kl 02.40 av ett till brak då har Cajsa trillat ur sängen.
Stackars barn vilken schock att vakna upp så mitt i natten både för de och mig. Men så har jag matat cajsa ett par gånger med.

Igår så började jag att gallra bland våra granar som vätter mor grannen som har 3 st dalmatiner.
Fick ner hela 6 st relativt små granar men ändå känner mig rätt så stolt!! Så nu har vi 12 st stora granar kvar som ska ner och 2 som jag tror att jag klarar..

puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0