Måndag och ny vecka!!

Ja idag är det måndagen den 26:e mars. (om en månad fyller jag år). Vecka 13..
Denna vecka jobbar Andreas eftermiddag så är det någon som vill ses någon kväll i veckan hör av er!!
Idag har vi inget planerat än så länge går kanske till öppna.
Imon ska Eddie till Susanne på onsdag till bergatrollet och på torsdag till Susanne.
Denna vecka ska jag försöka rensa lite i källaren. På torsdag eftermiddag så ska jag lämna in kläder och bebis saker som jag ska sälja på bytardagen som är här i Tenhult på Lördag.

Igår var Sara och Henry här och hjälpte oss att fälla några fler granar som vi vågade oss på men har fortfarande 8 st kvar STORA som ingen vågar att fälla....

Vi får se vad mer som hittas på i veckan..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0