Torsdag!

Om en vecka är det skärtorsdagen. Snart påsk! vad ska ni hitta på i påsk då?
Min man ska jobba både fredag, lördag, söndag och måndag 2 13 timmarspass och 2 12 timmars pass.
Så det blir en lugn påsk och mycket mys med barnen (för min del).


Idag så har jag varit på berga och köpt mig ett 10-kort så nu ska jag börja gå på mamma/barn gympan med Cajsa varje torsdag. Kommer ha träningsvärk imorgon säger jag bara.

I eftermiddags så tog jag och Sara med oss barnen till skogen och ett vindskydd vi fikade och myste lite.
Vi var riktigt kalla när vi kom hem strax efter kl sex. Nu har Eddie druckit välling och jag ätit mackor ska nog sätta Eddie i ett bad innan han ska sova.

Ikväll är det Biggest Loser final kl 21.00 detta får jag inte missa vilken skillnad att man kan gå ner så många kilon och förändra sitt liv på några månader.

Själv har jag nu lyckats gå ner 5 kilo på 2 månader. Så bara "8" kilo kvar tills jag når min dröm vikt.
Det är något som jag har lovat mig själv att klara av detta året!!! det5 är bara tgill att kämpa på.
jag gick upp 11kg när jag väntade cajsa och har nu gått ner 16kg.. klappar mig själv på axeln!

kilo och hej!!


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar:Ja då väger hon lite mer är Wilma:P Hoppas att Wilma går upp bra i vikt tills vi ska dit om en månad.. Här gör dom hembesök två gånger 1 gång när dom e nyfödda o sen en vid 8 månader.. Nytt tror jag inte de är för de gjorde dom med Ronja.. Ja dom gjorde hörseltest på bb med sån där apparat. Nu när hon kolla så håller hon i två bjällror eller vad de heter såna som brukar sitta på katternas halsband. Hon plingar två gånger på varje sida för o se om hon reagerar..kram kram

2012-03-29 @ 20:53:19
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0