Underbara fredag!!

Ja ibland så är fredags känslan underbar. (När solen skiner och dagens löparpass är avklarat).

Denna helgen jobbar Andreas natt så nu är han ute och springer när han kommer hem så ska jag hoppa in i duschen.

Kl 18.00 kommer Anneli hit vi ska fredagsmysa lite tänkte baka lite scones och äta kvällsmat och så har jag gjort glass som är i frysen hoppas den hinner frysa tills sig tills ikväll bara annars så har vi glass imorgon.

Igår så fick Cajsa sin 5 månaders spruta hon reagerade inte på 3 månaders sprutan men igår kväll blev hon ledsen och somnade 19.30 och så har hon vaknat inatt och varit ledsen och varm tog tempen på henne imorse men då hade hon 36.9 så ingen feber men hon har varit varm och gosig hela dagen.



Min fina 5 månaders tjej med mat runt hela munnen.



Som nästan sitter helt själv redan.



Busungen Eddie full fart hela tiden.



Fikar i solen.



Köpte ett bord till lekrummet igår på Erikshjälpen för 40 kr.
Hade tänkt köpa ett rött bord på IKEA först för 229kr men nu fick det bli ett blått
och det passar ju det med!!



Min söta tjej ser inte helt kry ut..

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Ullrika

vad söt hon är =)

2012-03-16 @ 19:01:47
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0