Vilken natt det blev...

Jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt så kl 19.30 låg jag i sängen kl 21.00 vaknade Eddie jag gav han sin napp sen somnade han om men strax efter så vaknade Cajsa och spydde ner hela mig och sig själv så upp och byta pyjamas då vaknade Eddie och kom in till mig opch då spydde Cajsa en gång till över hela sängen så bara att byta på henne igen och bädda rent. Kl 22.30 så var jag klar med allt då bestämde vi att Andreas skulle sova inne hos Eddie för han var ju nu klarvaken och Cajsa med...Cajsa hon krånglade och små kräktes lite igen så kl 00.10 slog vi igen våra blå.. Eddie och Andreas hade tittat på film i hans säng men de hade somnat rätt fort. Cajsa fick sova på min plats i sängen på en handduk och ligga högt med huvudet då hon är genom förkyld. Hon vaknade från och till hela natten och kl sex så var hon vaken och glad igen.. Så det blev inte många timmars sömn inatt igen.. När ska man få sova? Är helt slut både i kropp och själ.. Men ska försöka sova middag med henne nu på förmiddagen. Andreas är med Eddie just nu är de nere i källaren och grejar lite.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0