Borta bra men hemma bäst!

Så sant som det är sagt..

I fredags förmiddag så åkte vi hem til andreas föräldrar. Och vi kom hem igår eftermiddag.
I lördags så va vi hem till Mattias och Ullrika Mattias har fyllt 30 år och deras dotter Ronja hade fyllt 3 år så det blev dubbel kalas med smörgåstårta och vanlig tårta på det super gott och vi blev jätte mätta. Även jag fick paket av alla det hade jag ju inte räknat med.
Present kort i valfri affär , present kort på Kicks och pengar. tack snälla alla!!

Det va en lugn mysig och varm helg men alltid lika skönt att komma hem igen.
Det känns som att sommaren är på G nu hoppas verkligen det. Redan 18 + ute och soligt.

Inatt så sov Cajsa 21.00- 07.000 hon vaknade en gång så då matade jag henne kl 03.00 så här får det gärna fortsätta!! Underbart. Fast kl 02.00 kom Eddie och kröp ner mellan oss, men lite mysigt är det ju..

P&K



Mattias öppnar paket.



Eddie och Ronja har lekt för fullt i helgen. Ronja var den första som Eddie frågade efter när han kom till farmor och farfar.



Cajsa provade (Wilmas) gåstol för första gången. och det tog inte lång tid innan hon förstod att man kunde gå i den.

nej nu måste jag sluta då Eddie står och drar och sliter i mig..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Hoppas vi ses snart igen :) lånar dom två bilderna o lägger upp på min blogg :)

2012-05-21 @ 09:33:19
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Svar : Ja de är roligt att dom har så kul ihop, synd bara att de går så långt mellan gångerna.. Men nu ses dom ju snart igen iaf ;) Tack, ja dom vart goda! Jadu jag antar att han ska komma lite innan så vi kan gå igenom allt. Vi vet inte sy mycket själva heller den prästen vi ska ha skulle höra av sig när de närmade sig vi har ju inte bestämt psalmer eller nån ting än.. Förstår inte varför de ska vara så svårt o få tag i prästerna här i lilla Finnerödja ;)

2012-05-22 @ 10:18:10
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0