Kl 18.20

Kl 18.20 imorgon så kommer mina killar hem med tåget. Och jag och Cajsa ska stå redo på perongen och hämta de!

Det känns inte som att de har varit borta sedan i lördags jag har haft fullt upp.

Lite av vad jag och Cajsa har hittat p i veckan.

Lördag. Storstädade hela badrummet från top till tå. På kvällen så tittade vi på Slagern hos familjen Lundgren.

Söndag.  Storstädade övervåningen.Sen kom min kusin Tom på besök med sin familj de kommer att få en son i oktober så och de har redan en dotter så vi bytte lite kläder med varann. sen så åkte vi till A6 en sväng och på kvällen så firade vi mamma på morsdag och pappa på sin 59 års dag!! Super god mat och mysigt.

Måndag. Blev en sväng till A6 idag igen och shoppade lite smått till mig själv för födelsedags presentkorten och morsdag pengarna jag fick av Andreas.  Umgick en hel del med Sara och Oliver.

Tisdag. Gick en sväng på stan på förmiddagen sen åkte jag hem till mamma och åt mat. Sov  middag för fösta gången på länge med Cajsa något som jag tänkt göra varje dag men som inte blivit av. det va jätte skönt hela 2 timmar sov vi!! Gick förbi Sara en sväng och spanade in deras nya altan som de byggt på under veckan.
Sen så började jag att sy vimplar har sett att det är så himmla populärt att ha de hängades på altanen eller ta fram till kalas mm..

Onsdag. Ja idag så åkte vi hem till Anneli och fick se hennes lilla underverk. Sixten ska han heta. Cajsa kändes ju jätte stor han va så liten. så söt och fin va han.. När vi kom hem så städade jag nedervången . Så nu har jag städat hela huset tills killare kommer hem undrar bara hur länge det får kännas så här rent och fint hemma.

Torsdag. Imon har jag inget planerat. men kanske skulle ta och städa altanen? Det återstår att se!!

Hur har eran veckan varit??



tårtan till mamma och pappa!



Mamma och pappa tog ett dopp innan maten.



Cajsa satt i pyjamas och väntade på maten.




Sen somnade hon gott i soffan.



Tvättat alla kläder som vi fick/bytte med i söndags.



Lite shoppade jag allt!



En av flagorna jag har sytt.



Sötaste tjejen. Puss puss



Har även inföskaffat en gåstol denna vecka.

Och så i lördags började Cajsa att krypa och nu kryper hon för fullt.
Innan satt hon och lekt i lekrummet medans jag var i köket och tömde diskmaskinen och rätt som det var så va hon också i köket. Lilla stumpan börjar att bli stor.



Lilla bebisen Sixten som vi var och träffade idag.9 dagar gammal.



En glad morgon skrutta!



Vi har haft en toppen vecka men nu vill vi ha hem våra killar!!

P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0