Oj va veckorna går fort..

Vill börja med att gratulera min vän Anneli som i Måndags på sin 27 års dag blev mamma till en liten pojke!! Ett stort GRATTIS till dig både på födelsedagen och till din lilla pojk ska bli kul att ses nästa vecka!!

Annars i veckan så  har Andreas jobbat eftermiddag.
Eddie har varit hos sin dagmamma och inte sovit middag så han och Cajsa har somnat innan kl 19.00 hela veckan så jag har haft det lugnt och skönt på kvällarna i tv soffan.

I måndags så var vi hos mamma och busade.
I tisdagas så kom Petra och barnen hit på fika och bus.
I onsdags så va vi med Sara och Oliver på skolgårdsfesten.
I Torsdags så tog jag med mig barnen och fika ner till sjön.
Så vi har haft att göra.

Igår så va Andreas pappa ledig.
Kl 09.00 åkte vi med öppna förskolan till Borås och deras djurpark det blev en riktig heldag. Va hemma igen kl 17.00
Vi hade det toppen mysigt och riktigt fint väder!! Eddie sov 45 min i bussen på vägen hem så han somnade inte förens kl 22.30 igår kväll. men det gjorde inte så mycket vi satt ute och myste på altanen i denna sommarvärme.
Fredde kom hit och vi grillade och drack en öl. Fredde hade haft hand om Nemo hela dagen. Tack så jätte mycket för hjälpen. Hela nästa veckan  är Andreas pappa ledig så idag vinkade jag av mina killar vid tåget. De är nu på väg till Finnerödja och mina svärföräldrar/ barnens farmor och farfar. 

Eddie och Andreas kommer hem igen på Torsdag så jag och Cajsa har några ensamma dagar hemma.
Ska både bli skönt och lite ensamt. Idag är det ju Pingstafton och ikväll är det ju den stora Slager finalen!

Jag har så mycket planer och saker jag tänkt göra i veckan få se hur mycket som hinns med..

p&k



Va jag kommer att sakna dig min lilla älskling.





Kommentarer
Postat av: suzi

vilket härligt kort så söt han är lilla Eddie <3

kram mormor

2012-05-26 @ 20:09:01
Postat av: Ullrika

Svar : Tack, ja de går bra 4 dagen nu som hon varit utan tutte helt! Ok ja de är lite jobbigt att gå upp för o göra vällingen men vi har ju nära till köket så de går ganska smidigt ;) Wilma tar inte napp hur mycket vi än försöker hon ska hålla den själv o så leker hon med den eller gnager på den..

2012-05-27 @ 20:25:34
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Svar: Tack, ja vi får hoppas på fint väder :)

2012-05-29 @ 16:36:46
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0