Onsdag den 16:e maj.

Guu va Cajsa har krånglat inatt. Hon har varit vaken långa perioder och legat och "pratat" i sin säng. Sen nästa gång man tittar på henne så står hon på alla fyra och är arg för det till slut så somnade hon jämte mig fast på tvären, hon börjar ta plats i sängen. Och så ville hon inte amma sen ville hon det och inte ha nappen sen ville hon det så så har vi hållt på hela natten och så vaknade Eddie en gång med så jag fick ligga inne hos han så han somnade om. Nu har jag lagt Cajsa i vagen hon såg trött ut få se om hon somnar. Andreas lämnade Eddie på Trollet idag och han hade blivit jätte ledsen när han gick så jag ringde upp de efter en halvtimme och då va allt bra igen tur att man kan göra så.

Imorogn är det kristihimmelfärds dagen och Andreas ska job ba extra 6-18 så det blir en lång dag ensam med barnen. Hoppas på fint väder så vi kan vara lite ute och leka.

Nej nu ska jag ta mig en koppa kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0