Onsdag kväll

Andreas är i väg på sin innebandy träning som vanligt på onsdagkvällar.

Eddie somnade 17.30 idag han har varit trött sedan jag hämtade han hos Susanne få se när han vaknar inatt nu då...
Cajsa somnade 19.15 så jag har tittat på en film och nu hamnade jag här.
Ska nog gå och lägga mig snart ifall jag får vara vaken ett par timmar inatt igen.

I eftermiddags så bakade jag choklad muffins och frallor och hålkakor (bröd) det va super gott till kvällsmat med färskt bröd. Hoppas att det är lika gott imon bitti.

Imorgon så är det termins avslutning på mamma/barn gympan så de bjuder på lite fika efteråt.
Inte varje dag som man fikar efter träningen. haha



Eddie när han var 7 månader. Älskar denna bild! haha min lilla toker.



Cajsa som blir hela 7 månader på söndag. vart tar tiden vägen??
Hon är i full färd på gång att börja krypa!!



Jag och mina under bara barn.

god natt



Kommentarer
Postat av: Ullrika

Vad tidig Cajsa är med allt, Wilma har börjat åla sig fram i kväll!

2012-05-09 @ 21:28:37
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0