Tisdag den 15:e Maj.

Igår så var jag ju iväg på vårruset gick hemmifrån kl 17.00 och kom hem strax innan kl 21.00 så
Andreas var hemma med båda barnen själv så länge för första gången. Men det hade gått bra så skönt. Cajsa va vaken när jag kom hem men somnade så fort hon kom i min famn lilla hjärtat... Jag ammade strax innan jag gick hemmifrån och Cajsa vaknade runt 00.20 så då ammade jag henne som först. Har dragit ner rejält på ammandet nu idag så ammade jag henne runt 15.00 och så somnade hon till sin välling kl 18.00 få se när hon vaknar inatt och vill tutta. Hon har börjat ha nappen lite mer så försöker alltid ge den till henne först när hon vaknar på natten men det är inte så populärt. Men det är dax att sluta nu och inse att min lilla tjej börjar att bli stor. Rätt skönt också att sluta amma så man kommer iväg på lite grejer själv. Kan ju tillexempel börja träna lite på kvällarna nu.  Har några ggr kvar på mitt tränings kort så ska försöka komma iväg en kväll i veckan här framöver.

Imon så ska Andreas lämna Eddie han ska vara på berga trollet imon då Susanne är ledig. Först ggr som han ska var där själv hela dagen annars så har det varit halvdag och Susanne har lämnat han där. Men det ska nog gå bra hans kompisar är ju också där.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0