Vårruset!!

Vårruset 14/5 2012   5 Km.

Ja så var äntligen denna dagen kommen.
Som jag har tränat inför.
Har haft som mål att springa in under 40 min.
Det var 4 start grupper

18.30 springa fort
18.35 springa
18.40 jogga
18.45 gå

Hade bestämt mig redan innan att jag skulle starta i jogga gruppen men när vi väl va där så startade jag i springa gruppen sprang in på 31 min så super nöjd är jag.
Så nästa år ska jag starta i springa fort gruppen och ha som mål att springa in på under 30 min!!
Är riktigt sugen på att anmäla mig till blodomloppet som är i Augusti!!



Precis kommit i mål och fått min medalj.



Peter Sipen var konferanser så va tvungen att ta ett kort på oss. Haha

p&k

Kommentarer
Postat av: Ullrika

de var ju bra :)

2012-05-15 @ 08:56:26
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0