Ensam vecka!

I tisdags förmiddag kom barnens farmor och farfar hit och hämtade Andreas och Eddie. Vi åt lite mat innan de åkte även barnens faster Caroline va med och det va kul att ses!! När de hade åkt iväg så mötte jag upp Annelii och vi åkte till tygfabriken i Huskvarna sedan vidare hem till mig. Hon fick "lära" sig att sy en vinter overall till sin hund Disel. jag blev helt kär i deras svamp tyg så köpte lite av det rosa och svarta så jag sydde en tröja till Eddie och en klänning till Cajsa.
 
 
Så här fna blev de!!
 
I onsdags så åkte jag och Cajsa till min jobbarkompis i Spexeryd på lite fika och tjöt.
 
 
Så här skitig va våran bil när jag kom hem därifrån , har nog aldrig varit så skitig..
På eftermiddagen så åkte vi till Linda i stallet och hälsade på hennes häst Cornelia.
 
 
Sen åkte vi till Tygfabriken (2 dar i rad) Jag har fått äran att sy Lindas balklänning!! Så hon ville se lite vad som fanns. Då köpte jag med mig lite mer svamptyg hem grönt och gult.
 
 
Efter vi hade shoppat lite så åkte vi till Kroatorpet och tog en fika. Vad passade bättre en än en spökbakelse?
 
 
Super god!!
 
Sydde några mössor till cajsa med!!
 
 
I går torsdag så sydde jag en tröja till Cajsa på morgonen och jag blev super nöjd över den och hon va så fin så den fick sitta på hela dagen. Vi va på mamma/barn gympa och efter det så hängde Anneli och Sixten med oss hem. Vi åt mat, barnen sov och fikade lite. Sedan åkte vi in till A6 en sväng och tog en fika (igen) på IKEA innan vi åkte hem varför sig.
 
 
Så här fin blev skruttan i tröjan.
 
Nu ska vi strax gå till öppna förskolan med Sara och Oliver. Så nog att vi har en ensam vecka hemma så har vi fullt upp hela tiden !!
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0