Feber...

När Cajsa vaknade efter sin tupplur så kände jag att hon va lite varm.. men tempen visade 37.3. Så Sara och Oliver kom hit som planerat kl  tre. Jag hade bakat kladdkaka och kärleksmums och bjöd på.. Gott gott. cajsa blev bara varmare och varmare så när de skulle gå tog jag tempen igen och då visade den 38.6... tTo över sex somnade Cajsa jag la henne då i sängen men kl sju vaknade hon igen och va glad tempen visade då 38.7  jag hittar inga suppar hemma och vill inte/orkar inte åka till affären nu.. Men flytande alvedon finns det hemma men det vil hon inte ha försöker lura i henne det nu blandat i saft. Nu har hon ätit en hel clementin så hemmes aptit är det inget fel på. hoppas detta försvinner snart och att det är tändernas fel..
 
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Farmor

Lilla gumman!

Svar: jaa men idag är hon bra!!
Oxov

2012-11-08 @ 05:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0