Fredag igen!!

Igår så åkte jag in till A6 själv!  Eddie va hos Susanne och Andreas va hemma med Cajsa. Det va inte igår som  man gick och handlade helt själv. Men jag fick köpt julklappar till Andreas så nu är han helt klar! Nu har jag bara mamma och pappa kvar att köpa till. Storhandlade också så nu är kyl och frys uppfyllda igen.
Idag så ska jag jobba igen. 3:e dagen denna vecka. Men det är bara bra för Andreas är pappaledig med Cajsa denna  vecka och jag är hemma (obetald) så bara bra att jobba lite. Börjar jobba kl 10.00 så Andreas är iväg och tränar nu innan.
Jag gick upp kl 06.00 med Cajsa så jag har hunnit vika tvätten och bäddat rent i barnens sängar. Eddie kom upp kl 06.20 men de somnade båda två innan kl 19.00 igår.
Igår var jag iväg på bodycombat och när jag kom hem kl 19.00 så låg båda barnen och sov i sina sängar och det hör inte till vanligheterna.
Efter jobbet ska jag iväg och träna lite och när jag kommer hem så ska vi ha lite taco/fredags mys!!
Andreas jobbar dag hela helgen så vet inte vad jag och barnen ska hitta på!! Några förslag??
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0