Full rulle.

Vilken dag det va igår fullt upp från morgon till kväll.
det va min tur att få sovmorgon så jag gick upp kl 08.00 sen så lämnade vi av Eddie på bergatrollet kl 09.00 och åkte vidare till stan Jag, Andreas och Cajsa.
Vi hann av verka- Lidhl, biltema, rusta, Ö&B, IKEA, apoteket och Eko-hallen. Va hemma igen 13.30.
Alla julklappar blev inköpta så skönt att det är klart!! Och även födelsedagspresnter till Felicia som fyller 2 år den 6/12. Väl hemma så började Andreas att slå in allt medans jag gick och hämtade hem Eddie. Vi busade åt mellan mål och vek tvätten sen va det dax för mig att ge mig iväg på lite träning. Det blev hela 3 pass på raken.
Cx, spinning och funktionell träning känns allt i kroppen idag. I brevlådan när vi kom hem låg mitt smink paket från Yves Rocher som jag hade beställt för ett par dagar sedan. Glad!! Hade inte kvar något  så idag ska jag testa det va ju ingen ide igår när jag skulle iväg och träna.. Kom isäng runt kl 21.00
 
 
 
Cajsa har krånglat och vaknat en del gånger de sista nätterna och somnar när man står med henne i famnen men så fort man lägger henne ner så skriker hon tills hon får komma upp igen. Hon håller sig även för munnen det verkar som hon har tandvärk stackaren. Det kommer flera tänder på en gång hela tiden. (Förkyld och lös imagen) så ja det är tänder på gång... Så inatt fick hon sova hoss oss kl 05.00 vaknade hon och skrek igen när jag väl fick tyst på henne så kom Eddie in smygandes efter en stund så gick vi ner. Längtar till min sovmorgon imon..
 
 
Idag så kommer Anneli och Sixten hit vi ska gå till öppna. Sen hem till oss och äta lite tacos tjöta och umgås. Och ikväll får det bli ett Cx pass.
 
Hur ser eran dag ut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0