Naglar!!

Häromdagen så köpte jag en lite tidig julklapp till mig själv.. Ett start sett så man kan göra egna gel naglar!
Igår så provade jag på mig själv med att sätta tippar och 2 lager med gel. Va kl 21.30 så då la jag mig.
De blev inte super snygga men bra för att vara första gången. Har alldeles för korta naglar från början..Övning ger färdighet.. Idag så har jag målat de rosa med glitter längst ut på tippen.
Måste köpa till lite mer grejer så som filar,pensel, tippar, glitter..
 
Så är det någon som vill vara övningsperson så är det bara att hojta till!
Ikväll ska jag hämta Karin i stan och så ska hon följa med hem ett par timmar på lite kvällsmat ska se (hoppas) att jag hinner göra naglar på henne.
Kl 10.00 ska jag och Cajsa på mamma/barn gympa det blir 6:e träningspasset denna vecka. Sen är det nog färdigt tränat för denna vecka om jag inte smiter iväg en sväng på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0