Slut på alla helgona helgen.

I lördagsmorse så packade jag in Cajsa och övernattningsväska i bilen och åkte till Finnerödja va framme kl 11.00.
Det gick bra att åka och Cajsa sov halva vägen. Vi åt hamburgare till middag och så åkte vi upp till Mattias och Ullrika så barnen fick leka av sig lite. När vi skulle åka ville Eddie stanna kvar så han stannade i 2 timmar till och lekte innan jag åkte upp och hämtade honom. När han va hämtad så klädde vi alla på oss och tog en promenad bort till kyrkogården och tände ljus. Det va så fint med alla tända ljus i mörkret. När vi va tillbaka så stojjade och levde barnen. kl 21.00 gav jag upp och gick och la mig.. cajsa somnade kl 20.00 och vaknade första gången kl 05.00 då fick hon lite vatten och sov till 06.30. (Andra natten utan skrik avklarad).
Igår så tog vi det bara lugnt , Eddie va med farfar ute och matade djuren och så åt vi lite mat innan hemfärd.
Vi stannade till i Hjo och gick in på Hem&Hobby. Köpte med tyg, ljus och ljusfat. Andreas fick även tag i lite julklappar. Vi gick även in på Netto och handlade lite mat med oss hem. Jag hittade även lite rosa bakgrejer. ( Jag har tänkt att byta ut allt jag använder när jag bakar till rosa) så använder inte Andreas det till kött och annat...
Vi va hemma ganska exakt kl 16.00. Kl 19.00 spelade vi bingolotto men vann inget i vanlig ordning. Barnen somnade strax innan kl 21.00 så då tittade jag och Andreas på film. Så kl 23.00 kom vi i säng. Cajsa vaknade kl 04.00 jag gav henne nappen och så somnade hon om. Kl 06.30 vaknade hon igen och då gick vi upp. Killarna sover
än.
Det känns riktigt bra med Cajsas nätter nu underbart!!
Det tog 5 nätter med skrik efter vällingen men nu så har hon sovit 3 hela nätter och inte druckigt välling på en vecka.! Under natten. Hon får en flaska välling kl 18.00 och håller sig till ca 07.00 morgonen efter.. Vore så himmlans skönt om detta håller i sig nu så man hinner bli någolunda normal tills man ska börja jobba igen. Som för övrigt är om 2 månader exakt idag. Den 5:e januari är det dax igen.

Denna vecka jobbar Andreas eftermiddag så jag får se vad jag och barnen ska higtta på om kvällarna.
Idag så ska vi till öppna förskolan på förmiddagen!!
 
p&K
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Önskar du dig fortfarande rosa bakgrejer? Tänkte ifall man hittar något så det inte blir samma som du köpt?

Svar: Ja. Jag köpte 3 st rosa plastbunkar och en grytvante.
Oxov

2012-11-05 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0