Söndagen den 25:e november.

Om en månad så har det varit julafton!!
 
I fredag så åkte vi till media markt och fick med oss en 60" tv och en ny kondenstumlare.
 
 
Den va stor men passade perfekt på våran vägg i tvrummet...
 
På kvällen så åkte jag hem till mina föräldrar. (de är ej hemma) De har varit/är i Göteborg hela helgen och myser, bror min som bor hemma skulle iväg med hemvärnet. Så jag och barnen har sovit/bott hoss de i helgen. I fredags kväll så va vi i lekrummet hela kvällen vi tittade på film och åt ostbågar och lekte. Vi vaknade runt kl sju på lördags morgonen. Vi åt frukost och strax efter kl nio kom min bror och hans barn så badade vi och fikade. När de hade åkte så åkte jag och barnen hem en sväng och sov middag. När Andreas vaknade så tittade vi lite på tv!!
Kl 16.30 kom Sara och Oliver hem till mamma och pappa vi beställde pizza och badade (IGEN).. Sen blev det lite lek i lekrummet innan de åkte hem . Jag och barnen la oss kl 21.00 Idag så gick vi upp kl sju. Vi följde med Nilkas och baren till Eko hallen. Jag köpte en tomte dräkt till Eddie kom på att han inte har någon. De från förra året är för små. Har släppt ut hundarna. Men nu är vi hemma och Cajsa sover middag. Ska åka ner till de sen igen en sväng och så kommer de hem kl 18.00 ikväll. Jag ska väcka Andreas kl 15.00 för då ska vi gå på julmarknaden en sväng så Eddie och Cajsa får träffa på tomten. Få se om jag hinner med ett träningspass ikväll med!!
Ja det va denna helgen det!! vad har ni hitta på då?
 
 
Eddie i lekrummet hos mamma redo att gå och bada.
 
 
Eddie hittar sockerdricka hemma i trädet.
 
 
Jag har gjort en julgrupp.
 
 
Jag avslutar med en bild på klänningen jag sydde till Cajsa i veckan.
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0