Tisdag den 6:e november.

Tillbaka till vardagen igen. Idag så va jag och lämnade Eddie på bergatrollet och så skulle Susanne komma dit och va där en stund sen går de hem till henne så hämtar jag Eddie där!! Så ska de/vi göra varje tisdag nu.
 
Igår så va vi på öppna sen hem och åt mat, barnen sov middag och när de vaknade så hade Andreas gett sig iväg till jobbet. Då tog vi bilen till mamma och fikade på äppelpaj. Gott!! Vi va hemma igen strax innan kl 17.00 och då stoppade jag barnen i badet sen lekte vi lite innan det var välling och läggdax. Men de somnade sent. Cajsa strax innan kl 21 men så sov hon hela natten ända till kl 07.15 imorse!! Underbart!! Eddie han somade strax innan kl 22 och vaknade kl 08.00 så det blev lite bråttom imorse, det är man inte van vid!!
 
Idag ska vi bara vara hemma tror jag kanske baka något gott ieftermiddag.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0