Torsdag den 22:a November

Snart bara en månad kvar till julafton juuuu..
Igår så jobbade jag 9-18 så hela dagen försvann. Eddie somnade kl 19.00 och cajsa kl 20.30 så det va inte så mycket jag hann se de. Men det tar jag igen idag!!  Eddie ska jui ochförsig till Susanne, men jag och Cajsa ska gå på mamma/barn gympan kl 10.00. Båda barnen vaknade kl 06.20 idag och det va min tur att gå upp med de. Så nu ligger frukosten i min mage och vällingen i barnens.
I måndags och tisdags så va vi på öppna förskolan på förmiddagen och så sydde jag på eftermiddagen. Cajsa har nu fått en super fin klänning jag blev riktigt nöjd över, har även sytt en fin svart kjol till mig själv som jag nog ska ha när vi ska på Sabbaton nästa fredag. Det kliar i fingrarna jag vill sy mer!! Jag har fått äran att sy Lindas balklänning det ska bli så kul.!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0