Träningshelg!!

Började i fredagskväll med att gå på ett cx pass igår så fortsatte det med en liten springtur på löpbandet i gymmet efter det så va det funktionell träning som avslutades med ett boxningspass.
Idag så tog jag mig en power walk i spåret.
Träningen fortsätter imorgon med en timmes bodypump efter några timmars jobb..
Så får vi se vad det blir för mer träning i veckan..
 
Det är bara så jävla tråkigt att jag har hårdtränat nu i 3 månader (minst 3 pass i veckan) och har gått UPP 3 kg va fan är detta???? Alla säger att det är muskler som väger mycket nu men när ska man börja gå ner i vikt då??
Min plan på att gå ner 5 kg innan Januari kan jag ju utesluta.
Ibland vet man ju inte vad man ska göra för att må bra??
men det är väl bara till att kämpa på och försöka ändra kosten så mycket det går. Funderar på att köra  en detox utrensning på 2 veckor..
 
Tjena tjena mittenbena..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0