12:e Oktober.

Fredag förmiddag.
Igår så va det full rulle. Jag va iväg och tränade på morgonen sen hem och hämtade Cajsa som skulle till tandläkarn kl 11.00 då passade Andreas på att springa en sväng. Sen hem och äta lite innan det va dax att hämta Eddie. Väl hemma så somnade Cajsa och sov 15-17.. Jag och Eddie bakade hallongrottor och sirapskakor. Och så kom min kompis Karin. Hon sov över så vi satt uppe till kl 22.30 och tjötade.
Nu har vi följt Karin till bussen för hon skulle till skolan. Andreas är och tränar sen ska vi städa iordning lite här hemma för imorgon ska vi ha Cajsas första kalas. Tänk att min lilla skrutta redan blir ett år i morgon?!
 
 
Denna bild skickade jag in till Jnytt så den kommer att synas där imorgon.
 
 
Lite småkakor..
 
Puss hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0