Cajsas välling drickande på natten..

Natt 1. Hon vaknar kl 00 och får en välling kl 01 vaknar hon igen och skriker då bestämmde jag mig för att det får bli ett slut på detta vällingdrickande nu tar jag tag idetta!!!
Så hon skriker en timme 01-02 sen somnar hon av ut mattning i våran säng och sover till morgonen.
 
Natt 2. (igår)  Cajsa somnade starx innan kl 21.00 och kl 00 (som vanligt så vaknar hon) hon skriker men hon får ingen välling och hon vill inte ha nappen men jag ger henne den i handen så efter ca 15 min stoppar hon in nappen i munnen och somnar  och sover i sin säng till kl 05.20 då det är dax att gå upp.
 
Natt 3. (idag) Hoppas att det går lika bra inatt och att hon helst inte vaknar alls.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0