Då va tisdagen här.

Igår så gick dagen iett. såg ut ungefär så här..
 
Öppna förskolan, äta mat, sova middag 2 timmar, handla lite, baka lite, utvecklingsamtal hos Susanne om Eddie, träna, titta på tv, sova.
Susanne hade bara bra saker att säga om Eddie och det va skönt han trivs som fina fisken och äter bra där så det är skönt!
 
Idag blir nog en repris på gårdagen bortsätt från att Eddie ska lämnas och hämtas på bergatrollet och lite annan träning ikväll.
 
Natt nr 2 för Cajsa i egen säng. Hon somnade kl 19.00 vaknade kl 23.00 och kl 04.30 sen vaknade jag strax innan kl 06.00 av att hon låg och pratade i sin säng. Det är skönt att hon inte är ledsen när hon vaknar på morgonen utan är ganska nöjd. Hon har en liten nattlampa i kontakten som lyser jag tror att det hjälper en del. Men va skönt det skulle va om hon sov en hel natt någon gång!!
Eddie han vaknade kl 00.20 och ville att jag skulle komma in och sova hos han, men där kunde jag inte somna så jag lurade han och sa att jag bara skulle ge Cajsa hennes napp. Så gick jag in och la mig i min säng..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0