Full rulle söndag..

Igår så gick v up kl 05.00 När Andreas kom hem från jobbet kl 09.00 så hade jag bakat bullar, städat skafferiet, dammsugit och skurat alla golv. Cajsa somnade kl 9 Eddie kl 10 så det va nog jobbigt att gå upp tidigt. själv va jag också trött så jag la mig isängen och så sov vi alla 3 till kl 11. När vi hade vaknat så ringde vi till mamma och bjöd ner oss själva på middag. vi åt tacopaj. Så gott. Va hemma kl 15 igen och då kom en kompis med hennes dotter och de stannade till 17.30 sen åt vi kvällsmat. Kl 21 låg jag i sängen och barnen sov. kl 22 cyklde Andreas iväg till jobbet så nu sitter vi och väntar på att han ska komma hem!! Han kommer  nog vilken minut som helst..
 
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0